Аддзел кантролю і справаводства

 

Кіраўнік:

 

Начальнік аддзела - Скарына Алег Аляксандравіч, тэл.: 203-58-34, каб. 601;  

 

Намеснік начальніка - Басько Алена Міхайлаўна, тэл. 306-34-14; 

 

Аддзел у адпаведнасці з ускладзенымі на яго задачамі:  

 

- Ажыццяўляе перспектыўнае планаванне дзейнасці галіны, штомесячнае планаванне работы Міністэрства;  

 

- Арганізуе працу па ўсебаковым і поўнага разгляду зваротаў грамадзян, якія паступаюць у Міністэрства, вывучае і аналізуе стан гэтай працы ў падпарадкаваных арганізацыях;  

 

- Ажыццяўляе арганізацыйна-тэхнічнае забеспячэнне прыёму грамадзян па асабістых пытаннях кіраўніцтвам Міністэрства, у межах сваёй кампетэнцыі разглядае звароты грамадзян, а таксама работнікаў цэнтральнага апарата Міністэрства; апрацоўвае паступае інфармацыю ўлікова-статыстычнага і аналітычнага характару, забяспечвае яе ўніфікацыю;  

 

- Афармляе ўсе віды дзяржаўнай статыстычнай справаздачнасці па пытаннях, што ўваходзяць у кампетэнцыю аддзела; арганізуе навучанне і павышэнне кваліфікацыі работнікаў падпарадкаваных арганізацый і Міністэрства, занятых у сферы справаводства;  

 

- Забяспечвае прыём, сістэматызацыю, рэгістрацыю, своечасовае давядзенне да кіраўніцтва Міністэрства і выканаўцаў ўсёй уваходнай карэспандэнцыі, своечасовую адпраўку выходнай карэспандэнцыі, кантроль захаванасці дакументаў, а таксама - падрыхтоўку спраў да здачы на дзяржаўнае захоўванне;   

 

- Штотыдзень інфармуе кіраўніцтва Міністэрства аб выкананні даручэнняў Кіраўніка дзяржавы, вышэйстаячых органаў дзяржаўнага кіравання, рашэнняў калегіі і загадаў Міністэрства, а таксама дакументаў, якія паступілі з дзяржаўных органаў і іншых арганізацый, зваротаў грамадзян;  

 

- Аналізуе стан выканальніцкай дысцыпліны ў падпарадкаваных арганізацыях і структурных падраздзяленнях Міністэрства, эфектыўнасць мер, якія прымаюцца па яе ўмацаванні; распрацоўвае наменклатуру спраў Міністэрства, табель ўніфікаваных форм дакументаў для арганізацыі справаводства ў падпарадкаваных арганізацыях і цэнтральным апараце Міністэрства; рыхтуе матэрыялы для Адміністрацыі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь, калегіі Міністэрства, органаў дзяржаўнага кіравання, іншых дзяржаўных арганізацый па пытаннях, што ўваходзяць у кампетэнцыю аддзела;  

 

- Ва ўстаноўленым парадку запытвае ад падначаленых арганізацый і структурных падраздзяленняў Міністэрства неабходную для дзейнасці аддзела інфармацыю;  

 

- Афармляе выезды кіраўніцтва Міністэрства і работнікаў цэнтральнага апарата ў камандзіроўкі, заказы на выкарыстанне службовага аўтатранспарту ў камандзіроўках, а таксама ў выхадныя і святочныя дні;  

 

- Забяспечвае выкананне капіравальна-размнажальных работ, выраб бланочной прадукцыі;  

 

- Фарміруе графік дзяжурстваў у Міністэрстве у выхадныя і святочныя дні, своечасова даводзіць яго да работнікаў цэнтральнага апарата;  

 

- Забяспечвае захаванасць і правільнае выкарыстанне друку з выявай Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь;  

 

- Прагназуе і плануе расходы на ўтрыманне цэнтральнага апарата Міністэрства; афармляе ведамасную падпіску на перыядычныя выданні;   - Забяспечвае набыццё таварна-матэрыяльных каштоўнасцяў, іх ўлік ва ўпраўленні бухгалтарскага ўліку, выдачу матэрыяльна-адказным асобам, своечасовае спісанне таварна-матэрыяльных каштоўнасцяў, атрыманых аддзела;  

 

- Ажыццяўляе гаспадарчае і тэхнічнае абслугоўванне працоўных месцаў, арганізаваных у службовых памяшканнях Міністэрства.

 

Кантакты:

 

 

Канцылярыя - тэл. 203-75-66