Паважаныя грамадзяне! Вы можаце ацаніць якасць ажыццяўлення Міністэрствам культуры адміністрацыйных працэдур па заявах грамадзян, а таксама пакінуць свае каментарыі на Партале рэйтынгавай ацэнкі. У мэтах спрашчэння доступу да партала прапануем выкарыстоўваць QR-код, які дазволіць хутка (па навядзенні камеры свайго смартфона) перайсці на старонку Міністэрства культуры на партале.
Упраўленне прафесійнага мастацтва
Адміністрацыйная працэдура, якая ажыццяўляецца экспертнай камісіяй па пацвярджэнні статусу творчага работніка пры Міністэрстве культуры па заявах грамадзян
Назва адміністрацыйнай |
Дакументы |
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння дакументаў, якія выдаюцца |
Асоба, адказная |
Выдача прафесійнага сертыфіката творчага работніка (пункт 8.7 Пераліку) |
Заява; матэрыялы, якія пацвярджаюць вынікі творчай дзейнасці
творчага работніка (творы мастацкай літаратуры |
бясплатна |
1 месяц |
5 гадоў |
Козыраў Глеб Мікалаевіч (каб. 823, тэл. (8017) 203 95 91, e-mail: |
Пералік
адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца сектарам мастацтвазнаўцаў-экспертаў
па вывазе культурных каштоўнасцей з тэрыторыі Рэспублікі Беларусь упраўлення
прафесійнага мастацтва галоўнага ўпраўлення дзяржаўных спецыяльных
культурных мерапрыемстваў і прафесійнага мастацтва па заявах
юрыдычных асоб
і індывідуальных прадпрымальнікаў
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
Дакументы |
Памер платы, якая спаганяецца |
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння дакументаў, якія выдаюцца |
Асоба, адказная |
Атрыманне заключэння аб аднясенні тавараў да культурных каштоўнасцяў (пункт 1.2.3 Пераліку) |
Заява; дзве фатаграфіі памерам копія знешнегандлёвага дагавора, |
бясплатна |
15 дзён |
бестэрмінова |
Міністэрства культуры Рэспублікі Беларусь: Козыраў (каб. 823, тэл. (8017) 203 95 91, e-mail: expert.minkult@gmail.com) Баравая Валянціна Мікалаеўна (каб. 823, тэл. (8017) 203 95 91, e-mail: expert.minkult@gmail.com) |
Атрыманне заключэння
(дазвольнага дакумента) на вываз культурных каштоўнасцей (у дачыненні
культурных каштоўнасцей, уключаных у адзіны пералік тавараў, да якіх
прымяняюцца меры нетарыфнага
рэгулявання ў гандлі з трэцімі краінамі, прадугледжаны Пратаколам аб
мерах нетарыфнага рэгулявання ў адносінах да трэціх краін да Дагавора аб Еўразійскім
эканамічным саюзе ад 29 мая 2014 года (дадатак № 7) (падпункт 25.11.1 Пераліку) |
Заява; фатаграфіі найбольш характэрнай
праекцыі кожнай культурнай каштоўнасці (у выпадку афармлення калекцыі
у трох экзэмплярах у двух экземплярах спіс з апісаннем заяўленых у трох экземплярах дакумент, які пацвярджае страхаванне
заяўленых
дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы |
1 базавая велічыня -
1 базавая велічыня - |
10 дзён, а ў выпадку
запыту дакументаў |
1 год |
Міністэрства культуры Рэспублікі Беларусь: Козыраў Баравая Валянціна Мікалаеўна (каб. 823, тэл. (8017) 203 95 91,
e-mail: expert.minkult@gmail.com) |
Атрыманне пісьмовага паведамлення аб тым, што заключэнне (дазвольны дакумент) на вываз культурных каштоўнасцяў не патрабуецца (у дачыненні да культурных каштоўнасцяў, не ўключаных у адзіны пералік тавараў, да якіх прымяняюцца меры нетарыфнага рэгулявання ў гандлі з трэцімі краінамі, прадугледжаны пратаколам аб мерах нетарыфнага рэгулявання ў дачыненні да трэціх краін да Дагавора аб Еўразійскім эканамічным саюзе ад 29 мая 2014 года (Дадатак № 7) (падпункт 25.11.2 пераліку) |
Заява; фатаграфіі найбольш характэрнай праекцыі кожнай культурнай каштоўнасці (у выпадку афармлення калекцыі або камплекту культурных каштоўнасцяў асобна фатаграфуецца кожны з прадметаў або група прадметаў), прадстаўляюцца памерам не менш за 10 х 15 см у двух экзэмплярах у раздрукаваным выглядзе; спіс з апісаннем заяўленых да вывазу культурных каштоўнасцяў, фотафіксацыя якіх абцяжарана альбо немэтазгодна, прадстаўляецца у двух экземплярах у раздрукаваным выглядзе; дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы |
1 базавая велічыня – за вываз адной культурнай каштоўнасці або калекцыі, якая складаецца ад аднаго да чатырох прадметаў; 1,5 базавыя велічыні – пры вывазе калекцыі, якая складаецца ад пяці да дваццаці прадметаў; 3 базавыя велічыні – пры вывазе калекцыі, якая складаецца з дваццаці аднаго і больш прадметаў; 0,5 базавай велічыні – за паўторную выдачу паведамлення на працягу каляндарнага года таму ж заяўніку на тыя ж культурныя каштоўнасці і (або) аўтару культурнай каштоўнасці на вываз адной культурнай каштоўнасці альбо калекцыі, якая складаецца ад аднаго да чатырох прадметаў; 1 базавая велічыня – за паўторную выдачу паведамлення на працягу каляндарнага года таму ж заяўніку на тыя ж культурныя каштоўнасці і (або) аўтару культурнай каштоўнасці на вываз пяці і больш прадметаў |
10 дзён, а ў выпадку запыту дакументаў |
1 год |
Міністэрства культуры Рэспублікі Беларусь: Козыраў e-mail: expert.minkult@gmail.com) Баравая Валянціна Мікалаеўна (каб. 823, тэл. (8017) 203 95 91, e-mail: expert.minkult@gmail.com) з 01.01.2023 г. – у рэгіёнах (выдача пісьмовых апавяшчэнняў аб тым, што заключэнне (дазвольны дакумент) не патрабуецца): г. Брэст (вул. К. Маркса,
60, Безабразава Ірына Валер'еўна (каб. 2, тэл.
(80162)
20 96 40, (вул. Леніна, 39, Тарыма (каб. 1, тэл. (80162) 20 57 08, г. Віцебск (вул.
Леніна, 36, Ісачэнка Аксана Леанідаўна (каб. 56, тэл. (80212) 66 03 03, e-mail: Ануфрыева (каб. 69, тэл. (80212) 66 05 39, e-mail: г. Гомель (пл. Леніна, 4, Літвінава Таццяна Фёдараўна (цэнтральная частка палацава-паркавага ансамбля, тэл. (80232) 50 95 41, e-mail: palacegomel@gomel-region.gov.by) Зыгмантовіч Таццяна Уладзіміраўна (цэнтральная частка палацава-паркавага ансамбля, тэл. (80232) 50 95 96, e-mail: palacegomel@gomel-region.gov.by) г. Гродна (вул. Замкавая, 20, Русачок Алена Валер'еўна (каб. 8, тэл. (80152) 71 86 83, e-mail: Смародзінава Юлія Аляксандраўна (каб. 8, тэл. (80152) 71 86 83, e-mail: г. Маладзечна (вул. Партызанская, 3, дзяржаўная ўстанова «Мiнскі абласны краязнаўчы музей») Яхімовіч Эльвіра Алегаўна (каб. 4, тэл. (80176) 77 12 01, e-mail: makm@makm.by) Лянкевіч Таісія Леанідаўна (каб. 4, тэл. (80176) 77 12 01, e-mail: makm@makm.by) г. Магілёў (пл. Славы, 1, Малашэнка Вольга Генадзеўна (прыёмная (1
паверх), Мілішкевіч Таццяна Сяргееўна (каб. 3, тэл. (80222) 64 06 26, г. Мінск (вул. Кірыла і Мяфодзія, 6, дзяржаўная ўстанова «Музей гісторыі горада Мінска») Багамолава (каб. 3, тэл. (8017) 356 90 98, (каб. 3, тэл. (8017) 363 83 08, |
Рэквізіты банка для аплаты дзяржпошліны (фіз. асобы):
Рахунак атрымальніка BY04AKBB36029110100040000000
ІМПЗ ПА ЦЭНТРАЛЬНЫМ РАЁНЕ Г. МІНСКА
УНП 100064110, МФА 153001795
Вiд плацяжу 03002
БІК АКВВВY2X
ІДЭНТЫФІКАЦЫЙНЫ НУМАР (с пашпарту, лацінiцай)
Шлях для аплаты ў АРІП:
Падаткі/Мінск/ІМПЗ па Цэнтральнаму раёну/Дзяржаўная пошліна/
Рэспубліканскі - за СІЮЗД з фізічных асоб/
Ідэнтыфікацыйны нумар (з пашпарта, лацінiцай)
Рэквізіты банка для аплаты дзяржпошліны (юр. асобы):
Рахунак атрымальніка BY04AKBB36029110100040000000
ІМПЗ ПА ЦЭНТРАЛЬНЫМ РАЁНЕ Г. МІНСКА
УНП 100064110, МФА 153001795
Вiд плацяжу 03001
БІК АКВВВY2X
Шлях для аплаты ў АРІП: адміністрацыйныя працэдуры, дзяржпошліна, зборы/Мінкультуры/Пошліна за выд. пiсьм. павед., Пошліна за выдачу заключэння
Бланк заявы аб выдачы заключэння або пісьмовага паведамлення для фізічных асоб
Бланк заявы аб выдачы заключэння для ІП ці юрыдычных асоб
Бланк заявы аб выдачы пісьмовага апавяшчэння для ІП або юрыдычных асоб
Узор запаўнення заявы аб выдачы заключэння для фізічных асоб
Узор запаўнення заявы аб выдачы пісьмовага паведамлення для фізічных асоб
Узор запаўнення заявы аб выдачы пісьмовага паведамлення на вываз струннага музычнага інструмента для фізічных асоб
Узор запаўнення заявы аб выдачы пісьмовага паведамлення для фізічных асоб на падставе даверанасці
Узор запаўнення заявы аб выдачы пісьмовага паведамлення для ІП і юрыдычных асоб
Узор запаўнення заявы аб выдачы заключэння для ІП і юрыдычных асоб
Бланк заявы_выдача сертыфіката творчага работніка
бланк заявления отнесение к КЦ для ИП и юридических лиц
бланк заявления отнесение к КЦ для физических лиц
Узор афармлення спісу вывозiмых узнагарод
Узор афармлення спісу музычных інструментаў
Прыклад фотафіксацыі струнна-смычковых музычных інструментаў
Упраўленне па ахове гісторыка-культурнай спадчыны
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў адносінах да грамадзян |
|||||
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Памер платы, спаганяемай пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйнай працэдуры |
1. Выдача дазволу на выкананне навукова-даследчых і праектных работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях * |
справаздача аб выкананых на працягу папярэдняга года работах, складзеная асобай, на якую ускладзены абавязкі кіраўніцтва распрацоўкай навукова-праектнай дакументацыі (у выпадку выканання работ у папярэднія гады) |
бясплатна |
15 каляндарных дзён |
да канца каляндарнага года, у якім запланавана правядзенне работ |
Бусько Вікторыя Міхайлаўна тэл. 306 25 01
|
2. Узгадненне навукова-праектнай дакументацыі на выкананне рамонтна-рэстаўрацыйных работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях катэгорыі «0», «1» і «2» |
заява з указаннем звестак аб выдадзеным дазволе на выкананне навукова-даследчых і праектных работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях
камплект навукова-праектнай дакументацыі з агульнай тлумачальнай запіскай |
бясплатна |
20 працоўных дзён, а ў выпадках, калі ў адпаведнасці з заканадаўствам аб культуры навукова-праектная дакументацыя падлягае папярэдняму разгляду Беларускай рэспубліканскай навукова-метадычнай радай па пытаннях гісторыка-культурнай спадчыны пры Міністэрстве культуры, - 30 працоўных дзён |
да прыёмкі ў эксплуатацыю матэрыяльнай гісторыка-культурнай каштоўнасці |
Цімафеева Інга Аляксандраўна тэл. 390 30 23 |
3. Узгадненне праектнай дакументацыі на выкананне земляных, будаўнічых, меліярацыйных і іншых работ, ажыццяўленне іншай дзейнасці на помніках археалогіі |
заява
праектная дакументацыя з агульнай тлумачальнай запіскай |
бясплатна |
20 каляндарных дзён |
на тэрмін дзеяння праектнай дакументацыі |
Цімафеева Інга Аляксандраўна тэл. 390 30 23 |
4. Атрыманне заключэння аб адпаведнасці нерухомай матэрыяльнай гісторыка-культурнай каштоўнасці катэгорыі «0», «1» і «2» навукова-праектнай дакументацыі на выкананне рамонтна-рэстаўрацыйных работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях, якая прымаецца ў эксплуатацыю |
навукова-рэстаўрацыйная справаздача аб выкананых работах, складзеная асобай, на якую ўскладзены абавязкі кіраўніцтва распрацоўкай навукова-праектнай дакументацыі
|
бясплатна |
у тэрмін да завяршэння работы прыёмачнай камісіі, але не больш 10 каляндарных дзён |
бестэрмінова |
Чарняўскі Альгерд Ігаравіч тэл. 200 11 36 |
* У выпадку выканання рэканструкцыі нежылых памяшканняў у жылых дамах, унесеных у Дзяржаўны спіс гісторыка-культурных каштоўнасцей Рэспублікі Беларусь, атрыманне дазволу на выкананне навукова-даследчых і праектных работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях ажыццяўляецца мясцовым выканаўчым і распарадчым органам у парадку, устаноўленым у артыкуле 22 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З «Аб асновах адміністрацыйных працэдур» |
|||||
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў адносінах да суб’ектаў гаспадарання |
|||||
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Памер платы, спаганяемай пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйнай працэдуры |
1. Атрыманне дазволу на выкананне навукова-даследчых і праектных работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях * |
справаздача аб выкананых на працягу папярэдняга года работах, складзеная асобай, на якую ўскладзены абавязкі кіраўніцтва распрацоўкай навукова-праектнай дакументацыі (у выпадку выканання работ у папярэднія гады)
|
бясплатна |
15 каляндарных дзён |
да канца каляндарнага года, у якім запланавана правядзення работ |
Бусько Вікторыя Міхайлаўна тэл. 306 25 01
|
2. Атэстацыя на права атрымання пасведчання на кіраўніцтва распрацоўкай навукова-праектнай дакументацыі на выкананне рамонтна-рэстаўрацыйных работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях |
заява індывідуальнага прадпрымальніка, праектнай або навуковай арганізацыі, у якой працуе грамадзянін
копія дыплома аб вышэйшай адукацыі грамадзяніна, індывідуальнага прадпрымальніка, якія прэтэндуюць на атрыманне пасведчання на кіраўніцтва распрацоўкай навукова-праектнай дакументацыі на выкананне рамонтна-рэстаўрацыйных работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях (далей – прэтэндэнт)
выпіска з працоўнай кніжкі прэтэндэнта
копія дыплома аб перападрыхтоўцы на ўзроўні вышэйшай адукацыі або пасведчання аб павышэнні кваліфікацыі прэтэндэнта (пры іх наяўнасці) |
бясплатна |
30 каляндарных дзён |
5 гадоў |
Чарняўскі Альгерд Ігаравіч тэл. 200 11 36 |
3. Узгадненне навукова-праектнай дакументацыі на выкананне рамонтна-рэстаўрацыйных работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях катэгорыі «0», «1» і «2» |
заява з указаннем звестак аб выдадзеным дазволе на выкананне навукова-даследчых і праектных работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях
камплект навукова-праектнай дакументацыі з агульнай тлумачальнай запіскай |
бясплатна |
20 працоўных дзён, а ў выпадках, калі ў адпаведнасці з заканадаўствам аб культуры навукова-праектная дакументацыя падлягае папярэдняму разгляду Беларускай рэспубліканскай навукова-метадычнай радай па пытаннях гісторыка-культурнай спадчыны пры Міністэрстве культуры, - 25 працоўных дзён |
да прыёмкі ў эксплуатацыю матэрыяльнай гісторыка-культурнай каштоўнасці |
Цімафеева Інга Аляксандраўна тэл. 390 30 23 |
4. Атрыманне заключэння аб узгадненні праектнай дакументацыі на выкананне земляных, будаўнічых, меліярацыйных і іншых работ, ажыццяўленне іншай дзейнасці на помніках археалогіі |
заява
праектная дакументацыя з агульнай тлумачальнай запіскай |
бясплатна |
15 каляндарных дзён |
на тэрмін дзеяння праектнай дакументацыі, устаноўлены заканадаўствам |
Цімафеева Інга Аляксандраўна тэл. 390 30 23 |
5. Атрыманне заключэння аб адпаведнасці нерухомай матэрыяльнай гісторыка-культурнай каштоўнасці катэгорыі «0», «1» і «2» навукова-праектнай дакументацыі на выкананне рамонтна-рэстаўрацыйных работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях, якая прымаецца ў эксплуатацыю |
навукова-рэстаўрацыйная справаздача аб выкананых работах, складзеная асобай, на якую ўскладзены абавязкі кіраўніцтва распрацоўкай навукова-праектнай дакументацыі
|
бясплатна |
у тэрмін да завяршэння работы прыёмачнай камісіі, але не больш 10 каляндарных дзён |
бестэрмінова |
Чарняўскі Альгерд Ігаравіч тэл. 200 11 36 |
* У выпадку выканання рэканструкцыі нежылых памяшканняў у жылых дамах, унесеных у Дзяржаўны спіс гісторыка-культурных каштоўнасцей Рэспублікі Беларусь, атрыманне дазволу на выкананне навукова-даследчых і праектных работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях ажыццяўляецца мясцовым выканаўчым і распарадчым органам у парадку, устаноўленым у артыкуле 22 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З «Аб асновах адміністрацыйных працэдур» |
Упраўленне ўстаноў культуры і народнай творчасці
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры* |
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры** |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Структурнае падраздзяленне Міністэрства культуры, адказнае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры і прозвішча, імя, імя па бацьку яго службовай асобы |
Прыняцце рашэння аб уключэнні музейнага прадмета (музейных прадметаў) прыватных музеяў у Музейны фонд Рэспублікі Беларусь |
заява ці пісьмова аформленая згода ўласніка музейнага прадмета (музейных прадметаў); копія статута (палажэння) прыватнага музея; інфармацыя аб музейным прадмеце |
бясплатна |
15 дзён |
бестэрмінова |
упраўленне культуры і народнай творчасці Міністэрства культуры |
Прыняцце рашэння аб выключэнні музейнага прадмета (музейных прадметаў) з Музейнага фонду Рэспублікі Беларусь |
для дзяржаўнага музея або юрыдычнай асобы, структурным падраздзяленнем якой з'яўляецца музей: заява; выпіска з рашэння ўпаўнаважанай камісіі; вопіс музейных прадметаў, якія падлягаюць выключэнню. |
бясплатна |
15 дзён |
бестэрмінова |
упраўленне культуры і народнай творчасці Міністэрства культуры |
Аддзел бухгалтарскага ўліку
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца службовымі асобамі
аддзела бухгалтарскага ўліку Міністэрства культуры па заявах грамадзян
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры* |
Памер платы, што спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры** |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Структурнае падраздзяленне Міністэрства культуры, адказнае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры і прозвішча, імя, імя па бацьку яго службовай асобы |
Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння) |
|
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
- |
Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах |
Пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
- |
Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці |
Заява |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
адначасова |
- |
Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміна цяжарнасці |
Заява |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
адначасова |
- |
Прызначэнне дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў |
Заява |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
па дзень дасягнення дзіцём узросту 3 гадоў |
- |
Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў |
Заява |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцём 16-, 18-гадовага ўзросту |
- |
Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў) |
ліст непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі - 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
- |
Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці, або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці |
ліст непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі - 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
- |
Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі |
ліст непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі - 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
- |
Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
- |
Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
- |
Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем |
|
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
- |
Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
3 дні з дня звароту |
бестэрмінова |
- |
Выплата дапамогі (матэрыяльнай дапамогі) на пахаванне |
Заява асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахавання памерлага (загінуўшага) |
бясплатна |
1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў,іншых арганізацый - 1 месяц |
адначасова |
- |
Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
У дзень звароту |
бестэрмінова |
- |
Аддзел кадравай работы і дзяржаўных узнагарод
Пералік
адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца службовымі асобамі
аддзела па рабоце з кадрамі сумесна з іншымі структурнымі падраздзяленнямі
Міністэрствы культуры па заявах грамадзян
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры* |
Памер платы, што спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры** |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Структурнае падраздзяленне Міністэрства культуры, адказнае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры і прозвішча, імя, імя па бацьку яго службовай асобы |
Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі |
|
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
аддзел па рабоце з кадрамі |
Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасадзе |
|
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
аддзел па рабоце з кадрамі, |
Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы |
|
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
аддзел па рабоце з кадрамі, |
Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі |
|
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
аддзел па рабоце з кадрамі, |
Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў |
|
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
аддзел па рабоце з кадрамі |
Выдача пасведчання пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый |
Заява |
бясплатна |
5 дзён пасля вынясення камісіяй адпаведнага рашэння |
на тэрмін устанаўлення інваліднасці - для інвалідаў (дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 18 гадоў), у адносінах да якіх устаноўлена прычынная сувязь калецтвы або захворвання, якія прывялі да інваліднасці, з катастрофай на Чарнобыльскай АЭС, іншымі радыяцыйнымі аварыямі |
аддзел па рабоце з кадрамі |
Выдача даведкі аб рабоце ўдзельніка ліквідацыі наступстваў катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый у зонах радыеактыўнага забруджвання |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
15 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак з іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
бестэрмінова |
аддзел па рабоце з кадрамі |
Выдача дубліката пасведчання пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый |
заява з указаннем прычын страты пасведчання або прывядзення яго ў непрыдатнасць |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы |
на тэрмін дзеяння пасведчання |
аддзел па рабоце з кадрамі |
Аддзел па кінематаграфіі
Пералік
адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца службовымі асобамі
аддзела па кінематаграфіі Міністэрства культуры
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Адказныя за выкананне адміністрацыйнай працэдуры |
Выдача рашэння аб класіфікацыі фільма |
заява праваўладальніка, у якой указваюцца звесткі аб праваўладальніку і аб аўтарах фільма кароткая анатацыя фільма матэрыяльны (лічбавы) носьбіт фільма копія дагавора на стварэнне фільма, заключанага вытворцам з аўтарамі фільма (у выпадку, калі ён павінен быць заключаны ў адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства Рэспублікі Беларусь аб аўтарскім праве і сумежных правах), і (або) копія дагавора, які пацвярджае прыналежнасць заяўніку правоў на выкарыстанне фільма, з усімі праграмамі да яго і з указаннем тэрыторыі, на якую атрыманы правы, тэрмінаў і спосабаў рэалізацыі правоў на фільм |
бясплатна |
5 каляндарных дзён, а ў выпадку неабходнасці накіравання фільма ў Рэспубліканскую экспертную камісію па прадухіленні прапаганды парнаграфіі, насілля і жорсткасці або Рэспубліканскую экспертную камісію па ацэнцы інфармацыйнай прадукцыі на прадмет наяўнасці (адсутнасці) у ёй прыкмет праявы экстрэмізму - 25 каляндарных дзён |
бестэрмінова |
«Інстытут павышэння кваліфікацыі іперападрыхтоўкі кадраў» установы адукацыі «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў» (вул. Каліноўскага, 12, каб.84, тэл. 8 (017) 378-98-52, 8(017) 378-77-63) |